ANADOLU’NUN MARKALARI’NDA KILIÇ DENİZ TARIM-GIDA KATEGORİSİ BİRİNCİSİ OLDU…

ANADOLU’NUN MARKALARI’NDA KILIÇ DENİZ TARIM-GIDA KATEGORİSİ BİRİNCİSİ OLDU…

Dünyanın en büyük çipura ve levrek üreticisi, ülkemizin ve Avrupa’nın lider su ürünleri kuruluşu Kılıç Deniz, Capital ve Ekonomist dergilerinin işbirliği ile düzenlenen “Anadolu Markaları 2014” yarışmasında Tarım-Gıda İmalat kategorisinde birinci oldu.

“Büyük Şirketler” ve “Küçük İşletmeler” başlıklı iki farklı kategoride yılın en başarılı Anadolu Markaları’nın belirlendiği yarışmaya bu yıl 170’e yakın firma katıldı. Markalaşma konusunda en başarılı öyküye sahip toplam 15 şirket ödüllerini aldı. Jüri tarafından yapılan değerlendirme sonucunda “Büyük Şirketler” kategorisinin “Tarım-Gıda İmalat” alt başlığında Kılıç Deniz, birincilik ödülüne Beypi ile birlikte lâyık görüldü.

Ödülü, Tarım-Gıda Kategorisi Birincisi Kılıç Deniz’in Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ersin Kılıç Kızıltan, Ekonomist Dergisi Yayın Yönetmeni Talat Yeşiloğlu’ndan aldı.

Ödülü, Tarım-Gıda Kategorisi Birincisi Kılıç Deniz’in Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ersin Kılıç Kızıltan, Ekonomist Dergisi Yayın Yönetmeni Talat Yeşiloğlu’ndan aldı.

8.’si gerçekleştirilen yarışmanın ödül töreni ve gala gecesi, 9 Aralık 2014 Salı günü Şişli’deki İstanbul Marriot Hotel’de yapıldı. Ödülü, Tarım-Gıda Kategorisi Birincisi Kılıç Deniz’in Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ersin Kılıç Kızıltan, Ekonomist Dergisi Yayın Yönetmeni Talat Yeşiloğlu’ndan aldı.

Anadolu Markaları ödülleri, İstanbul dışında faaliyet gösteren illerdeki işletmelerde marka bilincini yerleştirmede ve marka olma yolunda ilerleyenlerin başarı öykülerini ödüllendirmede önemli bir etkinlik olma özelliğini taşıyor.

AVRUPA’DA YENEN 4 BALIKTAN 1’İ TÜRK BALIĞI

Türkiye’nin balık markası Kılıç Deniz, 1991 yılında Bodrum’da faaliyete geçti. Aradan geçen sürede 1000 kattan fazla büyüyerek önemli bir başarıya imza attı ve Su Ürünleri Sektörü’nün liderliğini hiçbir zaman bırakmadı.

Kılıç Deniz, bir “marka” olmanın, olduktan sonra marka değerini korumanın ve yükseltmenin en önemli unsurlarından biri olarak, tüketici memnuniyeti doğrultusunda, insan odaklı ve çevreye saygılı üretim yapıyor. Tüketicilerin ihtiyaçlarını optimum düzeyde karşılayabilmek için de sürekli olarak Ar-Ge’ye yatırım yaparak, en son teknolojiyi kullanıyor.

Üretiminin yüzde 70’ini 40’dan fazla ülkeye ihraç eden Kılıç Deniz’in Avrupa’da yenen her 4 balıktan 1’inin Türk balığı olmasında büyük emeği bulunuyor. Kılıç Deniz iç pazardaki iletişim çalışmalarında da “Denizde Balık Balıkta Marka” sloganını kullanıyor…

Facebook IconYouTube IconTwitter IconInstagramInstagramInstagram